Warning: Use of undefined constant ‘FORCE_SSL_LOGIN’ - assumed '‘FORCE_SSL_LOGIN’' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/quranj/domains/quranjazari.ir/public_html/wp-config.php on line 88

Warning: Use of undefined constant ‘FORCE_SSL_ADMIN’ - assumed '‘FORCE_SSL_ADMIN’' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/quranj/domains/quranjazari.ir/public_html/wp-config.php on line 89
جشن پایان دوره ی ترم پاییز و زمستان سال ۹۶ موسسه قرآنی محمد بن جزری شیراز برگزار شد. - مؤسسه‌ی قرآنی محمد بن جزری
اخبار مؤسسه گالری

جشن پایان دوره ی ترم پاییز و زمستان سال ۹۶ موسسه قرآنی محمد بن جزری شیراز برگزار شد.

مراسم پایان دوره موسسه قرآنی محمد بن جزری در صبح روز پنج شنبه ۱۷ اسفند ماه با حضور ۲۵۰ نفر از قرآن آموزان کودک، نوجوان و بزرگسال، در حیاط  موسسه برگزار شد.

برنامه ها شامل: تلاوت زیبای کلام الله توسط قرآن آموز موسسه، سرود و اناشید کودکان و نوجوانان، چندین مسابقه برای همه ی گروه های سنی، پذیرایی، عکس دست جمعی و در نهایت بدرقه و خداحافظی با قرآن آموزان توسط کادر موسسه انجام شد. لازم به ذکر است این اختتامیه با اجرای بسیار خوب و متفاوت دو مجری توانمند موسسه آقای عبدالصمد مولایی و آقای افشین قانع احمدی برگزار گردید.

تلاش موسسه بر این بوده که در این روز، فارغ از درس و کلاس، فضایی شاد و به یاد ماندنی برای قرآن آموزان تدارک ببیند که با عنایت الله این هدف محقق گردید.

موسسه قرآنی محمد بن جزری از سال ۸۷ فعالیت خود را در شهر شیراز آغاز نموده و تا به امروز یکی از مراکز قرآنی فعال در شیراز و جنوب کشور می باشد.

 

 

درباره نویسنده

مؤسسه قرآنی محمد بن جزری

دیدگاهتان را بنویسید