Warning: Use of undefined constant ‘FORCE_SSL_LOGIN’ - assumed '‘FORCE_SSL_LOGIN’' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/quranj/domains/quranjazari.ir/public_html/wp-config.php on line 88

Warning: Use of undefined constant ‘FORCE_SSL_ADMIN’ - assumed '‘FORCE_SSL_ADMIN’' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/quranj/domains/quranjazari.ir/public_html/wp-config.php on line 89
مراسم افطاری برادران موسسه قرآنی محمد بن جزری برگزار شد - مؤسسه‌ی قرآنی محمد بن جزری
اخبار مؤسسه دسته‌بندی نشده گالری مقالات

مراسم افطاری برادران موسسه قرآنی محمد بن جزری برگزار شد

موسسه قرآنی محمد بن جزری در تاریخ جمعه 11 خرداد برابر با 16 رمضان در ضیافت افطار میزبان برادران بود.

در این نشست استاد شیخ عبدالسلام صدیقی ابتدا به زندگی انسان و راه های آرامش و در پایان به رمضان که بهترین زمان برای انسان است پرداخته که در ادامه خلاصه ای از صحبت های می آید

استاد صدیقی اشاره نمودند: زندگی انسان مسیر پر پیچ و خمی است همراه با فراز و نشیب، حرکتی مستمر که در این مسیر انسان نیازمند هدایت است تا از گمراهی رهایی یابد و بر صراط مستقیم باشد.

در این مسیر انسان شرایط و وضعیت های گوناگونی را را تجربه خواهد کرد که می بایست رفتارها و عکس العمل های مومنانه ای داشته باشد.

در شرایط نعمت و امکانات می بایست شاکر بود و در سختی ها و کمبودها باید صبر پیشه نمود، هنگام لغزش و گناه بایستی استغفار کردو برای ورود به مراحل جدید و تصمیم گیری های زندگی و همچنین در نبرد حق و باطل باید اهل توکل بود.

استاد صدیقی چهار اصل( شکر، صبر، استغفار، توکل) را کلید آرامش در این دنیاو سعادت دو سرا و کسب رضایت پروردگار و ورود به بهشت می باشد.

استاد در پایان اشاره نمودند: مومنان با اعتقادی خدا محور و زندگی بر اساس توحید در هر شرایط و موقعیتی عکس العمل هایی برمبانی ایمان دارند.

مضان ماه قرآن است، در این ماه با مراجعه بیشتر به کتاب خدا و برنامه های هدایت باید سعی کنیم این صفات مومنانه در ما تقویت شود.

درباره نویسنده

مؤسسه قرآنی محمد بن جزری

دیدگاهتان را بنویسید