Warning: Use of undefined constant ‘FORCE_SSL_LOGIN’ - assumed '‘FORCE_SSL_LOGIN’' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/quranj/domains/quranjazari.ir/public_html/wp-config.php on line 88

Warning: Use of undefined constant ‘FORCE_SSL_ADMIN’ - assumed '‘FORCE_SSL_ADMIN’' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/quranj/domains/quranjazari.ir/public_html/wp-config.php on line 89
برگزاری جشن شکرگزاری با حضور مادران - کلاس مفاهیم گروه الف - مؤسسه‌ی قرآنی محمد بن جزری
اخبار مؤسسه گالری

برگزاری جشن شکرگزاری با حضور مادران – کلاس مفاهیم گروه الف

شکرگزاری در برابر نعمت های خداوند از صفات مومنان است. این مفهوم از داستان زندگی حضرت موسی(ع) و سرگذشت قوم بنی اسرائیل انتخاب شد. قوم بوند بنی اسرائیل در برابر نعمت های بی شمار خداوند نا سپاس بودند و به جای شکر خداوند کفران نعمت نمودند، بنابراین از این داستان موضوع شکرگزاری و سپا گزار استخراج و برای کودکان گروه سنی الف انتخاب و تدریس شد.

از آنجا که کودکان کودکان یکی از بهترین نعمت های خداوند داشتن پدر و مادری مهربان و دلسوز بود بنابراین یکی از جلسات کلاس با حضور مادران برگزار شد.

در این جلسه کودکان میزبان مادران خود بودند، نامه هایی که برای تشکر از زحمات مادران مهربان خود نوشته بودند را در حضور مادران خواندند و با تقویم شاخه گل به مادران محبت خود را ابراز نموده و نشان دادند که قدردان زحمات آن ها هستند و سپس دست های هم دیگر را فشردند و هرکدام بابت یکی از نعمت های الهی، خدا را شکر نمودند.

همچنین در این نشست در حین پذیرایی کودکان از مادران خود، مادران خاطرات کودکی خود را بازگو نمودند که باعث شد لحظات گرم و صمیمی در کنار هم داشته باشند.

در پایان نیز این نشست با صحبت های دکتر خرسند مدیریت موسسه همراه بود که ایشان نیز در مورد مفهوم شکرگزاری در حضور کودکان و مادران صحبت نمودند و مادران نیز پیشنهادات خود را مطرح کردند.

 

 

درباره نویسنده

مؤسسه قرآنی محمد بن جزری

دیدگاهتان را بنویسید